1,66 - Reisverslag uit Botley, Verenigd Koninkrijk van Neeltsje Bouma - WaarBenJij.nu 1,66 - Reisverslag uit Botley, Verenigd Koninkrijk van Neeltsje Bouma - WaarBenJij.nu

1,66

Door: Neeltsje

Blijf op de hoogte en volg Neeltsje

02 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Botley

Op de basisskoalle wie ik altyd frij lang. Fan de froulju wie ik ien fan de langsten en de measte jongens wiene ek lytser dan my. Dat bleaun de hiele basisskoalle sa en in skoftsje fan de earste klas van de middelbare skoalle ek sa. Ik wie wol in kop grutter as myn freondinne Brechtje. Op in dei seach ik om my hinne en realisseerde ik my dat ik ien fan de lytsten wie. Eltsenien groeide, eltsenien waar langer, útsein ik. Ik leau dat ik no like lang bin as op myn tolfde. 1,66 m bin ik. Dat stelt net safolle foar yn Nederlân. 1,66 m, dat is mar lyts. Brechtje en ik skille no noch mar 2 sintimeter. Op myn ID-kaart stjit 1,68 m, omdat ik op myn fjirtjinde de frou efter it loket by gemeentehûs koe oertsjûgje dat ik noch wol in pear sintimeters soe groeie yn in koarte tiid. Dus 1,68 waar it op myn ID-kaart wylst ik eins wol wis wie dat die 2 sintimeters der net mear by soene komme.
No, lesten hie ik dat selfde gefoel as yn de earste klas. Ik seach ’s om my hinne. Alinne dit kear wie it net dat eltsenien langer wurden wie as my. Nee, hiel núver, mar hjir yn Ingelân bin ik wer ien fan de langste froulju. Mei hakken oan is it hielendal geweldich. Sels op in pear manlju hjir sjuch ik op del, letterlik. Miskien op in pear ek wol figuurlik, mar dat is wer in oar ferhaal.
Mar ik ha it efkes útsocht. Yn Europa wenje de langste minsken. Ik wist wol dat yn Nederlân in soad lange minsken wenje, mar yn Nederlân wenje dus de langste minsken op de wrâld. De Scandinavische lânnen doche it ek goed. Der stean in soad ferskillende gemiddelde lichaamslengtes op it internet, mar neffens it CBS is de gemiddelde Nederlânske man 1,81 en de Nederlandse frou 1,68. It skint ek sa te wezen dat de minsken yn it Noorden fan Nederlân gemiddeld twa sintimeter langer binne as de minsken ut it súden fan Nederlân. Minsken mei in hegere oplieding bin gemiddeld ek langer. Je genen ha der fansels mei te meitsje hoe lang at je wurde. Derneist is sûn iten ek belangrijk om te kinne groeien. Yn Nederlân drinken we in soad molke, wat byfoarbyld yn Ingelân in stik minder bard. De gemiddelde man hjir is dan ek 10 sintimeter lytser is dan de Nederlânske man. Hahaha.
Hjir bin wat Ingelske froulju dy’t langer binne dan my, mar der is mar ien fan de internationale froulike frijwilligers hjir dy’t langer is dan my. Dat is dan ek de ien fan de twa dy’t út in noardeliker lân komme dan Nederlân.
En wat ik no sa moai fyn, ik bin wol 4 sintimeter grutter as de gemiddelde frou út Ingelân. Ja, 1,66 m, ik ha it nea witten, mar eins is dat best wol lang.


1,66

Op de basisschool was ik altijd vrij lang. Van de meisjes was ik één van de langsten en de meeste jongens waren ook kleiner dan mij. Dat bleef de hele basisschooltijd zo en een tijdje in de eerste klas van de middelbare school ook zo. Ik was wel een kop groter dan mijn vriendin Brechtje. Op een dag keek ik om mij heen en realisseerde ik mij dat ik één van de kleinsten was. Iedereen groeide, iedereen werd langer, behalve ik. Ik geloof dat ik nu even lang ben als op mijn twaalfde. 1,66 m ben ik. Dat stelt niet zoveel voor in Nederland. 1,66 m, dat is maar klein. Brechtje en ik schelen nu nog maar 2 centimeter. Op mijn ID-kaart staat 1,68 m, omdat ik op mijn veertiende de mevrouw achter het loket bij het gemeentehuis kon overtuigen dat ik nog wel een paar centimeters zou groeien in korte tijd. Dus 1,68 werd het op mijn ID-kaart terwijl ik eigenlijk wel zeker wist dat die 2 centimeter er niet meer bij zouden komen.
Laatst had ik het zelfde gevoel als in de eerste klas. Ik keek eens om mij heen. Alleen deze keer was het niet zo dat iedereen langer geworden was ik was. Nee, heel vreemd, maar hier in Engeland ben ik weer één van de langste vrouwen. Met hakken aan is het helemaal geweldig. Zelfs op een paar mannen kijk ik neer, letterlijk. Misschien op een paar ook wel figuurlijk, maar dat is weer in ander verhaal.
Maar ik heb het even uitgezocht. In Europa wonen de langste mensen. Ik wist wel dat er in Nederland veel lange mensen wonen, maar in Nederland wonen dus de langste mensen op de wereld. De Scandinavische landen doen het ook goed. Er staan veel verschillende gemiddelde lichaamslengtes op het internet, maar volgens het CBS is de gemiddelde Nederlandse man 1,81 en de Nederlandse vrouw 1,68. Het schijnt ook zo te zijn dat de mensen uit het Noorden van Nederland gemiddeld twee centimeter langer zijn als de mensen uit het Zuiden van Nederland. Mensen met in hogere opleiding zijn gemiddeld ook langer. Je genen hebben er natuurlijk me te maken hoe lang je wordt. Daarnaast is het ook belangrijk om gezond te eten om te groeien. In Nederland drinken wij veel melk, wat bijvoorbeeld in Engeland een stuk minder gebeurd. De gemiddelde man is hier dan ook 10 centimeter kleiner dan de Nederlandse man.
Hier zijn wat Engelse vrouwen dy langer zijn dan ik, maar er is maar één fan de internationale vrouwelijke vrijwilligers hier die langer is dan ik ben. Dat is dan ook één van de twee die uit een noorderlijker land als Nederland komen.
En wat ik nu zo mooi vind, ik ben wel 4 centimeter groter als de gemiddelde vrouw uit Engeland. Ja, 166m, ik heb het nooit geweten, maar het is eigenlijk best wel lang.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Botley

Vrijwilligerswerk in Engeland

Survivallen in Engeland

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2014

1,66

05 Juli 2014

Fuck!

08 Juni 2014

It Ingelske waar

24 Mei 2014

Lang libje de pyjama!

27 Maart 2014

Kanoën en kajakken
Neeltsje

Actief sinds 06 Maart 2014
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 6776

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 27 Juni 2015

Nieuw Zeeland en Australië

06 Maart 2014 - 31 December 2014

Vrijwilligerswerk in Engeland

Landen bezocht: